sabinarosenius

* Where is my inspiration? *

Kategori: Allmänt

Jaha här sitter man... stirrar ut genom fönstret... Skypesamtal i öronen men jag säger inte mycket idag utan lyssnar mest.
 
Känner att min inspiration e som bortblåst :(
Jag vill göra så mycket men vet samtidigt inte vad.
Sitter o lyssnar på dom andra som har så mycket ideér men inget fastnar hos mig.
Allt jag har hemma ändå e bara några få glas.
 
 
 
Jag vill göra så mycket egentligen.
Jag vill göra nått NYTT!
Men för att kunna skapa måste man oxå köpa hem matrial men det tillåter inte min ekonomi just nu.
Det är så jävla tröttsamt att aldrig få några pengar över efter räkningarna nu när man går hemma på föräldrarpenning för d är ingen kartig inkomst om man säger så.
 
 
Jag vill inte bara sitta här hemma och uggla.
Jag vill åka till Ullared, jag vill kunna stoppa ungarna i bilen o bara dra men d kostar ju det oxå.
Kan inte låta bli att fundera på hur semestern kommer bli.
Kommer man  bara sitta här hemma i Vrigstad och glo?
Ne fyfan jag blir deprimerad av bara tanken.
 
Känner mig verkligen helt nere.
Vem tryckte på offknappen lixom?
Va är det här? Detta är inte jag! Jag brukar ju va glad o tillfreds med livet.
Kan d bero på att man bara sitter här dag ut & dag in?
Nu har vi bott här i Vrigstad i 1 ½ år men jag känner inte en jävel.
Har även tappat en del "vänner" på vägen, el ja jag trodde d va vänner men om man bara kan försvinna ur ens liv för att man inte kan erbjuda allt på ett silverfat så är det inte en vän.
En sann vän borde sätta sig in i min sits oxå o inte bara dra.
Men men man borde inte hänga läpp över dom.
 
Har ju fått 2 nya fina vänner in i mitt liv, ja ok vi bor i helt varsina hörn av Sverige men hörs ofta på skypesamtal.
 
Helena:
Vi har aldrig träffats men det gör mig inget för jag tycker så mycket om dig iaf. Du försöker få upp ens humör och är förstående men inte alltid d funkar. Jag hoppas att vi en dag träffas för jag tror våran vänskap passar som fiskar i vattnet :)
 
Carola:
 
Oj oj oj vad skulle jag göra utan dig?
Kollar läget varje dag. Du är så jävla omtänksam.
Du är även en person som ger mig så mycket glädje & du ger så mycket av dig själv.
Under detta år som vi lärt känna varandra har du kommit att bli en betydelsefull person för mig.
Du anar inte hur mycket du faktiskt betyder för mig!
Du finns lixom alltid tillgänglig (haha fan d låter pervo men inte så jag menar haha)
Så tråkigt att du bor uppe vid storstan :(
Men å andra sidan du e bara 3 timmar bort i bilväg el ett samtal :)
Så glad att du kommit in i mitt liv & jag e glad över att du ger mig så mycket tillit som du gör d betyder massor.
(om du bara visste mina planer mohahahahaha d kommer sluta med att den lilla röda stugan även existerar i Småland haha)
I love you!
 
Nehe..... men jag fick ju en dop present gjord idag och kunden mycket nöjd :)
Gillar dom glasen men öppningen kunde ha varit lite djupare men men man kan inte få allt :)
D känns kul iaf =)
D är kul när d går åt rätt håll hehe.
 
 
 
Näni nu ska jag nog gå ner o krypa i sängs hos mina söta småbarn som sover.
Emilia & Isabelle ligger redan på sina rum o sover efter mycket om o men.
 
D va skönt att skriva av sig lite känner jag.
Man behöver d ibland!
 
Natti natt!
 
Tack för mig.. Hej!
 
 
Kommentera inlägget här: